20 mei 2019

Genummerd en gerekend

Vlak voor het weekend werden vier dozen Broertje 2 afgeleverd. De vorige keer was de oplage 74, nu 148. Het dubbele. De vorige keer heb ik bijgehouden wie een genummerd deel 1 in ontvangst heeft mogen nemen. Nu weet ik dat er verzamelaars zijn die graag hetzelfde nummer weer hebben. Om die ter wille te kunnen zijn heb ik de exemplaren nu alvast van een tijdelijk nummer voorzien.


Daarna ben ik aan het rekenen geslagen. De mensen die de vorige keer een exemplaar gratis hebben gekregen, krijgen er opnieuw een gratis. De mensen die de vorige keer betaald hebben (20 euro) betalen 15 euro. En de mensen die helemaal nieuw en fris in de serie komen betalen gewoon 20 euro. Opnieuw geef ik sterk de voorkeur aan een fysieke overhandiging van een exemplaar. Als het over de post moet kost het 10 euro extra.

Dinsdagavond 28 mei is de presentatie in jeugdsoos Flophouse in Toldijk.

Geen opmerkingen: