29 augustus 2018

Een rijk plaatje voor Metro via Comic House

Mijn agentschap Comic House is bezig met een nieuwe publiciteitscampagne voor de website live-cartooning.nl. Eén van de uitingen gaat over een evenement voor Makro, waar collega Kloink live cartoons maakte. Voor Makro heb ik nog nooit gewerkt. Maar Makro is onderdeel van Metro, en daarvoor heb ik twee keer een praatplaat gemaakt. De tweede keer ging dat over een customer journey. Bijgaand plaatje was een onderdeel van die klantreis.

Ik zit wat dieper verstopt in de nieuwe website, bijvoorbeeld hier en hier. En bij het onderdeel Cartoon Roundup kunt u mij in een filmpje aan het werk zien. De Cartoon Roundup is toch een beetje mijn unique selling point.

Zo, dat lijkt me wel weer even genoeg Engels. Wacht: nog eentje: Rich Pictures. Zo hoor ik praatplaten wel eens genoemd worden.

Geen opmerkingen: